Najwygodniej mi na Twoim ramieniu, z nogą ułożoną na Twojej. Z twarzą blisko Twojej twarzy, blisko nosa i ust. Chcę znów Cię całować i patrzeć Ci w oczy, niczym zauroczona małolata. Chcę wiedzieć, że nigdzie nie uciekniesz jutro, ani za kilkadziesiąt lat. Chcę mieć gwarancję na naszą Miłość. Obiecaj mi, że mnie nie zranisz, a ja też tego nie uczynię. Obiecaj, że zawsze będę dla Ciebie tą samą Moniką, co w sierpniu dwa tysiące dwanaście. Obiecaj, że zawsze będziemy się szanować, że będziemy dla siebie szczerzy. Obiecaj mi, że już do końca świata będziemy mieli swoją własną, niedostępną dla NIKOGO rzeczywistość przepełnioną prawdziwym uczuciem. 


I'm thinkin' bout how
People fall in love in mysterious ways
Maybe just a touch of a hand
Me I fall in love with you every single day
I just wanna tell you I am

1 komentarz: